اخي الكريم
hussenalsanwy
توجد بعض الأجهزة الغبية اللي مستنيه تشم ريحة السوفت وير وتفصل
فانت بتحاول تعمل تنشيط للموبيل لحد ما يشتغل
فبتدخله غرفة الصيانة
وقبل ما تسخن أو تغير أي شيء في الجهاز
بتحط الجهاز في الغسالة شوية على أمل انه يقبل سوفت
والحمد لله اشتغل الجهاز
ولكن طبعا ده مش قاعدة دي كلها محاولات والله الموفق





توجد بعض الأجهزة الغبية اللي مستنيه تشم ريحة السوفت وير وتفصل
رد مع اقتباس

المفضلات