اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karamfone مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههههههههههههههه
مفيش اجمل من نكت مطمئن
يا جامد يا مطمئن
مش قادر امسك نفسى من الضحك حد يلحقنى يا جماعة
حلو كدة
بلاش بقى موضوع ال
تعجبنى يابوب

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وائل النجار مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههههههههه



وأنا شغال في النقل وبقول في إيه الناس مجتمعة هنا أتاري حبيبنا مينا نزل نكتة


حلوة حلوة منك يا ريس ومش هقول بايخة عشان ما يجيني تقرير موقوف زي كرم ههههههههههههه


والله ردك على كرم للأمانة أحلى من النكتة زاتها هههههههههههههههه تحياتي يا جماعة
هههههههههههههههههههه

انت ايه اللى خالك تسيب الشغل وجاى على الترفيهى

شكرا يابوب على المرور