الجهاز فاصل بور للاسف انا لا يوجد عندى بور سبلاى بس انا متأكد ان الجهاز فاصل بور وعلى العموم هرفع ليك الصورة بتاعت القفلة الا انا عملتها وشكرا اخى بشرى للمتابعة
طيب احمد جرب الجهاز على بوكس اخر هوك وامتى كما قال صديقى الحبيب محمد قبل اى عمل اوك ومعك جميعا انشاء الله حتى تنحل المشكله
المفضلات