قائمة الاعضاء المشار اليهم

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 11

الموضوع: من هنا وهناك الجزء الاول

  1. #1
    .:VIP Moderator:.
    الصورة الرمزية mohamed allam

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2010
    الدولة
    مصـــــــــــALEXــــــــــر
    العمر
    37
    المشاركات
    7,392
    الشَكر (المُعطى)
    20939
    الشَكر (المُستلَم)
    19972
    الإعجاب (المُعطى)
    2
    الإعجاب (المُستلَم)
    27
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    20 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    299

    افتراضي من هنا وهناك الجزء الاول


    بسم الله الرحمن الرحيم


    نبتدى منين الحكايه

    كان فى ثوره قام بيها شعب كانت يوم 25 يناير
    وقالو عن الثوار انهم بياكلو كنتاكى وبياخدو دولاات و200 جنيه للفرد
    وقامت الحاجه عفاف شعيب برساله استغاثه للشعب المصرى
    وكان نصها
    حرام عليكوا احفادى عايزين ياكلو بيتزا والمحلات قافله

    والنهارده المعتصمين اما وزاره الدفاع
    ينهال عليهم البلطجيه وياترى البلطجيه بياكلو ايه


    من هنا وهناك الجزء الاول



    ومعانا صوره تانيه
    لأول شهيد بطلقة رصاص حى فى الرأس من إعتصام وزارة الدفاع العباسية

    معلش مش احط صورته سترا لحرمته


    من هنا وهناك الجزء الاول

    اللهم اغفر له وارحمه واسكنه فسيح جناتك


    خلاص بقى الفيلم محرووق وهى هى القصه فض اى اعتصام بالبلطجيه
    امتى حتفوقو


    نيجى نشوف مجلس الشعب والحكومه والمجلس العسكرى والشعب

    المجلس العسكري:
    انا على الحياد .. لو محتاجين حاجة قولولي.

    برلمان الثورة:

    عملنا تقارير وقوانين .. طبقي ونفذي يا حكومة.

    حكومة الجنزوري:

    هاهاهاهها :P :P :P قال انفذ قااال استنه هبأه اعملك بيان ولو عندك مشكلة كلم بابا المجلس العسكري

    برلمان الثورة:
    طيب كدا هنسحب الثقة من الحكومة وهنعمل حكومة وطنية تنفذ ولا تصطنع المشاكل لإحراجنا امام الشعب اللي اختارنا.

    المجلس العسكري
    :
    ما تقدرش .. دستوريا .. ومش هنغير الحكومة وانسى الموضوع ده

    الشعب:

    ركسعلا مكح طقسي طقسي ..تووومب انا ناعدجاي هييييا هيف وه




    واحب اقول للمجلس اقوم من الحياد لحسن تكسره




    وقبل الاخير

    سوريا تصرخ اين المسلمين
    وفلسطين ترد ههههههههههههههه


    مش عارف ليه عندى احساس قوى ان الرئيس اللى جاى
    حيبقى تبع النظام السابق



    واخيرا

    الجيش بتاعنا المجلس مش بتاعنا


    لك الله يابلدى

    الى اللقاء مع الجزء التانى
    من هنا وهناك





  2. #2
    .:VIP Moderator:.
    الصورة الرمزية ابوكنزى

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2009
    Sonork
    1608318
    المشاركات
    8,163
    الشَكر (المُعطى)
    40242
    الشَكر (المُستلَم)
    27974
    الإعجاب (المُعطى)
    1
    الإعجاب (المُستلَم)
    92
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    4 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    137 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    543

    افتراضي رد: من هنا وهناك الجزء الاول

    الحل الوحيد اجراء الانتخابات فى ميعادها
    و مفيش اختيارات
    سبحان الله و بحمده
    سبحان الله العظيم


    اللهم صل و سلم و بارك على سيدنا محمد

    الطريق الى احتراف بوكس الميراكل



  3. #3
    .:VIP Moderator:.
    الصورة الرمزية mohamed allam

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2010
    الدولة
    مصـــــــــــALEXــــــــــر
    العمر
    37
    المشاركات
    7,392
    الشَكر (المُعطى)
    20939
    الشَكر (المُستلَم)
    19972
    الإعجاب (المُعطى)
    2
    الإعجاب (المُستلَم)
    27
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    20 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    299

    افتراضي رد: من هنا وهناك الجزء الاول

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوكنزى مشاهدة المشاركة
    الحل الوحيد اجراء الانتخابات فى ميعادها
    و مفيش اختيارات
    قال على رأى المثل يامستنى المجلس العسكرى يسيب السلطه
    يامستنى ميسى يلعب مع طنطا


  4. #4
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية sasa_sasa

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    ام الدنيا حبيبتى مصر
    Phone
    متغير باستمرار
    المشاركات
    1,674
    الشَكر (المُعطى)
    1762
    الشَكر (المُستلَم)
    3093
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    2
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    93

    افتراضي رد: من هنا وهناك الجزء الاول

    من الواضح منذ زمن ان المجلس العسكرى لن يترك السلطه بسهوله او اذا تركها فلن يتركها الا لشخص يكون ولائه للمجلس العسكرى ليضمن عدم المحاسبه او شخص يستطيع ان يعقد معه صفقات

    اتمنى ان يتم تسليم السلطه فى ميعادها وبطريقه ديموقراطيه نزيهه

    والا فلا حل سوى انقلاب عسكرى من ضباط شرفاء من الجيش على المجلس العسكرى ويكون هدف الانقلاب تسليم السلطه للشعب عن طريق انتخابات حرة نزيهه وليس انقلاب كثورة 52 واستلائهم على السلطه
    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

  5. #5
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية محمد السيد.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    الدولة
    مــــــ ام الدنيا ــــــــــــصر
    العمر
    30
    المشاركات
    11,699
    الشَكر (المُعطى)
    11232
    الشَكر (المُستلَم)
    24193
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    5
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    42 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    429

    افتراضي رد: من هنا وهناك الجزء الاول

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m allam مشاهدة المشاركة
    قال على رأى المثل يامستنى المجلس العسكرى يسيب السلطه
    يامستنى ميسى يلعب مع طنطا

    هههههههه

    على رأى المثل
    اقبل القدره على فمها
    يدلق الفول منها

    ===========

    لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين







  6. #6
    .:VIP Moderator:.
    الصورة الرمزية mohamed allam

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2010
    الدولة
    مصـــــــــــALEXــــــــــر
    العمر
    37
    المشاركات
    7,392
    الشَكر (المُعطى)
    20939
    الشَكر (المُستلَم)
    19972
    الإعجاب (المُعطى)
    2
    الإعجاب (المُستلَم)
    27
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    20 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    299

    افتراضي رد: من هنا وهناك الجزء الاول

    الشهيد بإذن الله / محــــــــمـــود حـــــــامد
    آخر ما كتبه :
    ==
    ممكن تكون اخر حاجه اكتبها انا منزلتش اليوم لانى عندى امتحانات بعد كام يوم كده لاكن مش مهم الدراسه ربنا مش هيسألنى على الشهاده ولاكن هيسألنى انا ليه سكت على واحد ظالم قتل اخواتى وسيبت اخواتى ليه بيموتو وانا قاعد فى البيت (احب اقول لكل اصدقائى انى رايح ادافع عن اخوانى ومش رايح اعمل اى تخريب لاى حاجه وانا لو مت عاوز كل الناس تدعيلى بالرحمه والمغفره وعاوزكم تقولو لا اله الا الله محمد رسول الله كل يوم ان مت وان عشت سأظل احارب مع اخوتى فى سبيل الله )
    (اشهد ان لا اله الا الله وان محمد رسول الله )
    محمود حامد


    وبعدين فى الشباب اللى ذى الورد دى


    من هنا وهناك الجزء الاول






    ( الشهيد القادم بأذن الله )



    قال رسول الله صلى الله عليه وسلم:
    "لزوال الدنيا أهون على الله عز وجل من سفك دم مسلم بغير حق
    ."



  7. الشَكر ahmed el masry شَكر
  8. #7
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية ahmed el masry

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    الدولة
    alex
    العمر
    31
    Sonork
    149764
    Phone
    e75
    المشاركات
    2,568
    الشَكر (المُعطى)
    6817
    الشَكر (المُستلَم)
    2870
    الإعجاب (المُعطى)
    3
    الإعجاب (المُستلَم)
    1
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    97

    افتراضي رد: من هنا وهناك الجزء الاول

    عدم ثقه
    خيانه
    طمع
    هيا فين الثوره
    لو حد شايف نتيجه ايجابيه يقولى

    وَيَمْكُرُونَ وَيَمْكُرُ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ

  9. الشَكر mohamed allam شَكر
  10. #8
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية kohlr2002

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    الدولة
    مصــــــــــــــــــــر
    Sonork
    100.15819636
    Phone
    موبايلات الزباين طبعا كل يوم بموبايل
    المشاركات
    6,264
    الشَكر (المُعطى)
    5689
    الشَكر (المُستلَم)
    9627
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    1
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    5 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    155

    افتراضي رد: من هنا وهناك الجزء الاول

    دي اللي صح الصح


    الشعب:

    ركسعلا مكح طقسي طقسي ..تووومب انا ناعدجاي هييييا هيف وه



    و احلي حاجه ان محدش بقي فاهم حاجه
    هو مين مع مين ....!!!!!
    حوده موجــــــــــه

  11. الشَكر mohamed allam شَكر
  12. #9
    .:VIP Moderator:.
    الصورة الرمزية mohamed allam

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2010
    الدولة
    مصـــــــــــALEXــــــــــر
    العمر
    37
    المشاركات
    7,392
    الشَكر (المُعطى)
    20939
    الشَكر (المُستلَم)
    19972
    الإعجاب (المُعطى)
    2
    الإعجاب (المُستلَم)
    27
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    20 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    299

    افتراضي رد: من هنا وهناك الجزء الاول

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kohlr2002 مشاهدة المشاركة
    دي اللي صح الصح


    الشعب:

    ركسعلا مكح طقسي طقسي ..تووومب انا ناعدجاي هييييا هيف وه


    اقرأها عكسى ياموجه


  13. الشَكر kohlr2002 شَكر
  14. #10
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية kohlr2002

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    الدولة
    مصــــــــــــــــــــر
    Sonork
    100.15819636
    Phone
    موبايلات الزباين طبعا كل يوم بموبايل
    المشاركات
    6,264
    الشَكر (المُعطى)
    5689
    الشَكر (المُستلَم)
    9627
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    1
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    5 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    155

    افتراضي رد: من هنا وهناك الجزء الاول

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m allam مشاهدة المشاركة
    اقرأها عكسى ياموجه



    طيب ايه الحكمه انها بالمقلوب ؟؟؟؟
    حوده موجــــــــــه

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •