بص يا صديقى الفاضل انا من الناس اللى مخدتش ولا دورة ولا كنت أعرف حاجة فى السوفت لغاية لما بقى عاندى البرنامج اللى من إبداع المهندس أيمن الحضراوى وانا الان وبفضل الله من المحترفين فى السوفت
على فكرة انا مش بأشكر فى المهندس ايمن ولا بأجامله ولكن والله هى دى الحقيقة وعلشان تعرف كمان انا مشفتش المهندس أيمن ولا مرة ولا أعرفه شخصيا ولكن كل اللى أعرفه عنه هو صوته فى الموبايل وبس
وبصراحة الله يبارك فيه وفى أمثاله ومش أقدر أقول غير كدة