ارجو
اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة chazaloli مشاهدة المشاركة
إنشاءالله تشيك علي الجهاز وهو ميت كيف منك نستفيد. جاتني فكره اكثر التلفونات جديده من الفترينه تفتحها تلقاها محتاجه سفت ممكن اروح احلف الفتر ينه انت اللي أتلف تي الكاميرا لو قالت لا اعمل سفت
ارجو التضوضيح علشان مش فاهم حاجة