ارجو المشاركة الأصلية كتبت بواسطة chazaloli إنشاءالله تشيك علي الجهاز وهو ميت كيف منك نستفيد. جاتني فكره اكثر التلفونات جديده من الفترينه تفتحها تلقاها محتاجه سفت ممكن اروح احلف الفتر ينه انت اللي أتلف تي الكاميرا لو قالت لا اعمل سفت ارجو التضوضيح علشان مش فاهم حاجة
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات