تأكد اخى من سوكت الجهاز وتنظيفه

ثم عاود المحاوله مره اخرى

ان لم يفلح

قم بمسح واجهة الدراجون وتسطيب اخر فيرجن ثم اعادة المحاوله مره اخرى وان شاء الله يقبل فلاش مره اخرى
نعم قمت بتنظيف السوكت بتاع الجهاز وسوكت الكابل الخاص بالبوكس
عملت المستحيل صدقني علشان البوكسات تحس بالجهاز وقمت ايضاً بازاله الدراجون وتسطيبه مره اخرى وجربت جهاز تاني على البوكس حس بيه


مشكلة هذا الهاتف في البطارية الداخليه مثل الماتريكس
حول تلغي البطاريه الداخليه
حاضر هقوم بفتح الجهاز مع أنه أول مره يتفتح وهقوم بألغاء البطاريه الداخليه