للاسف الجهاز مجنني في البوت .. على الدراجون
ومش عايز يقبل فلاشته .. على السبيدر مان
مازلت بحاول اعادة الفلاشه الأصليه للهاتف
ووضع الهاتـف الان لا يقوم باور
اسف للازعاج .. وبأذن الله ساعود للرد على حضرتك