قائمة الاعضاء المشار اليهم

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 11

الموضوع: اموت واشوف ...

  1. #1
    .:: Super Moderator ::.
    الصورة الرمزية R E M O

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    الدولة
    مصـــر
    Sonork
    100.1670056
    Phone
    iphone 6s
    المشاركات
    17,876
    الشَكر (المُعطى)
    23200
    الشَكر (المُستلَم)
    41594
    الإعجاب (المُعطى)
    81
    الإعجاب (المُستلَم)
    139
    غير معجبون (المُعطى)
    1
    غير معجبون (المُستلَم)
    1
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    147 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    1232

    Angry اموت واشوف ...

    اموت واشوف



    اللى كان بيقول جو مصر معتدل صيفا و {دافئ} شتاء!!!!


    طب ازاى !!!!!!!!!!!!!!!!




    ده احنا قربنا نتجمد من البرد

    مش قادر انزل اشتغل يا ناااااس






    من ذا الذى يقول فيكون والرب لم يأمر ؟.

    اقوى عروض لــ دونجل EFT فى مصر

    R E M O



  2. #2
    VIP Member
    الصورة الرمزية tamertotti

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Feb 2009
    الدولة
    .::::EGYPT::::.
    العمر
    34
    Sonork
    100.1597409
    Phone
    HTC ONE
    المشاركات
    2,477
    الشَكر (المُعطى)
    10638
    الشَكر (المُستلَم)
    12820
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    5
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    11 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    268

    افتراضي رد: اموت واشوف ...

    درجه الحراره 8 درجات ليلا

    دا احنا ولا اللى فى الاسكيمو

  3. #3
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية ameerl

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Apr 2011
    المشاركات
    1,714
    الشَكر (المُعطى)
    1086
    الشَكر (المُستلَم)
    2034
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    1 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    37

    افتراضي رد: اموت واشوف ...

    سبحان الله
    هل نظريات قديما كانت تصح اما الان فلا اعرف الامور تغيرة

    في العراق النظرية تقول الجو حار جاف صيفا بارد ممطر في الشتاء
    لكن الان حار جحيم سموم صيفا معتدل قليل البرودة في اغلب ايام شتاء والمطر خلاص نسينا
    والحمد لله

  4. الشَكر R E M O, Mahmoud fosh شَكر
  5. #4
    .: جيماوي محترف :.
    الصورة الرمزية GARELAMAR

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    الدولة
    مصر
    Phone
    s4
    المشاركات
    2,872
    الشَكر (المُعطى)
    2569
    الشَكر (المُستلَم)
    2597
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    61

    افتراضي رد: اموت واشوف ...

    الجو جو اوروبى
    والعيشة صومالى
    هههههههههههه


  6. الشَكر R E M O, Mahmoud fosh شَكر
  7. #5
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية ahmedana

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    الدولة
    في الجيم فلاش
    العمر
    37
    Sonork
    1592653
    Phone
    تليفون الزباين طبعا
    المشاركات
    8,379
    الشَكر (المُعطى)
    18707
    الشَكر (المُستلَم)
    22455
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    4
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    2 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    267

    افتراضي رد: اموت واشوف ...

    طوبه يا جماعة

    عايزينها تبقى اية

    وانت يا عم ريمو هاتلك دفاية ولا بتخاف من فاتورة الكهربة

    دا احنا في نعمة

    اومال اللي عندهم جليد فعلا يعملو ايه

    ولا احنا اخدنا على الدلع

    ؛


  8. #6
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية محمد السيد.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    الدولة
    مــــــ ام الدنيا ــــــــــــصر
    العمر
    30
    المشاركات
    11,700
    الشَكر (المُعطى)
    11232
    الشَكر (المُستلَم)
    24196
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    5
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    43 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    431

    افتراضي رد: اموت واشوف ...

    امممممممم

    برد برد برد

    هنمـــــــــــوت من البرد
    ===========

    لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين







  9. الشَكر R E M O شَكر
  10. #7
    .:VIP Moderator:.
    الصورة الرمزية mohamed allam

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2010
    الدولة
    مصـــــــــــALEXــــــــــر
    العمر
    38
    المشاركات
    7,409
    الشَكر (المُعطى)
    20981
    الشَكر (المُستلَم)
    20017
    الإعجاب (المُعطى)
    2
    الإعجاب (المُستلَم)
    33
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    25 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    306

    افتراضي رد: اموت واشوف ...

    هههههههههههههههههه

    ده خير يابوب
    ماشوفناهوش ايام مبارك
    d:

  11. الشَكر R E M O شَكر
  12. #8
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية السخاوى

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    .::: Egypt :::.
    العمر
    35
    Phone
    w702
    المشاركات
    15,687
    الشَكر (المُعطى)
    19512
    الشَكر (المُستلَم)
    21863
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    17 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    991

    افتراضي رد: اموت واشوف ...

    كل ده حصل بعد الثوره

    عشان التوقيت الصيفى اتلغى


    هدفنا راحة العضو الابديه

    متــــــــواجـــــــــد

  13. #9
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية Mahmoud fosh

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2011
    الدولة
    مـــــــــــصـ ام الدنيا ـــــــــــــر
    Phone
    s4
    المشاركات
    3,608
    الشَكر (المُعطى)
    7925
    الشَكر (المُستلَم)
    6205
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    2
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    37 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    87

    افتراضي رد: اموت واشوف ...

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedana مشاهدة المشاركة
    طوبه يا جماعة


    عايزينها تبقى اية

    وانت يا عم ريمو هاتلك دفاية ولا بتخاف من فاتورة الكهربة

    دا احنا في نعمة

    اومال اللي عندهم جليد فعلا يعملو ايه

    ولا احنا اخدنا على الدلع

    ؛
    الله عليك يا ابو عمر

  14. #10
    من مؤسسي المنتدى
    الصورة الرمزية Raul

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    مصرى اماراتى
    المشاركات
    13,983
    الشَكر (المُعطى)
    37650
    الشَكر (المُستلَم)
    44677
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    14 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    1312

    افتراضي رد: اموت واشوف ...

    رغم ان الموضوع قديم لكن وقته اليومين دول
    وعلى رأى المثل

    المشير يسحلنا فى الأرض
    وامشير يسحلنا فى الجــــــــــو
    وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ مَاذَا تَكْسِبُ غَدًا وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ بِأَيِّ أَرْضٍ تَمُوتُ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ
    صدق الله العظيم
    ـ
    الحسابات الرسمية للجيم فلاش
    Facebook:
    https://www.facebook.com/gemflash
    Twitter: https://twitter.com/GEMFLASH1

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •