السلام عليكم
الجهاز اشتغل بفضل الله تعالة وفعلن الجهاز كان فى الوضع الذى ذكرة الاخ كريم وبعد الضغط على زر البور والهوم الجهاز اشتغل كما كان ولو سمحت ممكن معلومة الموقع سفارى ادخل عليا من على الموبايل ولازم بخط ورصيد ولا عن طريق الكمبيوتر سمحونى لانى جديد فى عالم الايفون
والله الموفق





رد مع اقتباس

المفضلات