جارى التجربة وسوف اخبركم بالنيجة انا شاء اللهوالف شكر على كل الردود
والله الموفق

جارى التجربة وسوف اخبركم بالنيجة انا شاء اللهوالف شكر على كل الردود
والله الموفق

السلام عليكم
الجهاز اشتغل بفضل الله تعالة وفعلن الجهاز كان فى الوضع الذى ذكرة الاخ كريم وبعد الضغط على زر البور والهوم الجهاز اشتغل كما كان ولو سمحت ممكن معلومة الموقع سفارى ادخل عليا من على الموبايل ولازم بخط ورصيد ولا عن طريق الكمبيوتر سمحونى لانى جديد فى عالم الايفون
والله الموفق
zahaf شَكر
المفضلات