قائمة الاعضاء المشار اليهم

النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: لازم تبوس ليدي

  1. #1
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية ahmedana

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    الدولة
    في الجيم فلاش
    العمر
    37
    Sonork
    1592653
    Phone
    تليفون الزباين طبعا
    المشاركات
    8,379
    الشَكر (المُعطى)
    18706
    الشَكر (المُستلَم)
    22455
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    3
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    267

    افتراضي لازم تبوس ليدي

    بيقول لصلحبو

    انا مزنوق في 100 جنية تسلفهوملي




    قالو ماشي بس على شرط

    تبوس ايدي الاول



    قالو لية ابوس ايدك

    مش احنا اصحاب













    قالو

























    علشان انا هبوس رجلك علشان ترجعهم






    طبعا على رأي المثل


    السلف تلف والرد خسارة


    وعمي عشم مات

    والدنيا خد وهات




  2. #2
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية اسامه66766

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Feb 2011
    الدولة
    gem-flash
    Phone
    نوكيا n73
    المشاركات
    1,512
    الشَكر (المُعطى)
    2194
    الشَكر (المُستلَم)
    1395
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    36

    افتراضي رد: لازم تبوس ليدي

    علشان انا هبوس رجلك علشان ترجعهم
    بتحصل كتير الايام دي

  3. الشَكر ahmedana, abkareino شَكر
  4. #3
    .: جيماوي محترف :.
    الصورة الرمزية !!DRAGON!!

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    الدولة
    EGYPT - ASSIUT
    العمر
    30
    Phone
    N81 8G
    المشاركات
    2,198
    الشَكر (المُعطى)
    1613
    الشَكر (المُستلَم)
    1542
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    55

    افتراضي رد: لازم تبوس ليدي

    انت النهااااااااااارده فااااااااااااايق يا احمد
    ميه ميه


  5. الشَكر EXplORer_70, ahmedana شَكر
  6. #4
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية nanou255

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2008
    الدولة
    الجزائر الحبيبة
    Phone
    nokia N81 8GB
    المشاركات
    1,857
    الشَكر (المُعطى)
    2651
    الشَكر (المُستلَم)
    1503
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    47

    افتراضي رد: لازم تبوس ليدي

    hystericalhystericalhystericalhystericalhystericalhysterical

  7. الشَكر ahmedana شَكر
  8. #5
    .:VIP Moderator:.
    اسم المحل
    كامتشو
    الصورة الرمزية EXplORer_70

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    GeM-FlAsH
    العمر
    26
    Sonork
    100.1607685
    Phone
    iphone 7S
    المشاركات
    17,436
    الشَكر (المُعطى)
    18065
    الشَكر (المُستلَم)
    26620
    الإعجاب (المُعطى)
    13
    الإعجاب (المُستلَم)
    80
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    2 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    77 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    881

    افتراضي رد: لازم تبوس ليدي

    فعلا والله هو دا الى بيحصل


    سبحان الله
    وبحمده سبحان الله العظيم

  9. الشَكر ahmedana شَكر

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •