اخى العزيز المحاولات فى الموضوع دة كتير ارجو التركيز فقط وممكن تلاقى حاجة بسيطة فايتة منك وجرب على كابل اصلى متجربش على الشاحن ومعك للمتابعة

.gif)
اخى العزيز المحاولات فى الموضوع دة كتير ارجو التركيز فقط وممكن تلاقى حاجة بسيطة فايتة منك وجرب على كابل اصلى متجربش على الشاحن ومعك للمتابعة
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات