قائمة الاعضاء المشار اليهم

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 14

الموضوع: قوى معلوماتك:)

  1. #1
    .:VIP Moderator:.
    اسم المحل
    كامتشو
    الصورة الرمزية EXplORer_70

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    GeM-FlAsH
    العمر
    25
    Sonork
    100.1607685
    Phone
    iphone 7S
    المشاركات
    17,197
    الشَكر (المُعطى)
    17738
    الشَكر (المُستلَم)
    26406
    الإعجاب (المُعطى)
    4
    الإعجاب (المُستلَم)
    17
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    56 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    818

    افتراضي قوى معلوماتك:)

    تعال نتعرف على اكبر الارقام الحسابيه



    الرقم مليون يحتوي على ستة صفر

    الرقم: المليار يحتوي على تسعة صفر

    الرقم: البليون يحتوي على اثناعشر صفر

    الرقم: البليار يحتوي على خمس عشر صفر

    الرقم: التريليون يحتوي على ثمان عشر صفر

    الرقم: التريليار يحتوي على واحد وعشرين صفر

    الرقم: الكريليون يحتوي على اربعه وعشرين صفر

    الرقم: الكزيليار يحتوي على سبع وعشرين صفر

    الرقم:السنكليون يحتوي على ثلاثين صفر

    الرقم: السنكليار يحتوي علىثلاثه وثلاثين صفر

    الرقم: السيزيليون يحتوي على سته وثلاثين صفر

    الرقم: السيزيليار يحتوي على تسعه وثلاثين صفر

    الرقم:السيتليون يحتوي على اثنين واربعين صفر

    الرقم: السيتليار يحتوي على خمسه واربعين صفر

    الرقم: الويتليون يحتوي على ثمان واربعين صفر

    الرقم:الويتليار يحتوي على واحد وخمسين صفر

    الرقم: التيفليون يحتوي على اربع وخمسين صفر

    الرقم:التيفليار يحتوي على سبعه وخمسين صفر

    الرقم: الديشليون يحتوي على ستين صفر

    الرقم:الديشليار يحتوي على ثلاثه وستين صفر

    عيش مع نفسك بقى واكتب اصفار للصبح

    اخر مرة سمعنا اعلى رقم كان اسموا ترليون من بعد الثورة





    سبحان الله
    وبحمده سبحان الله العظيم

  2. #2
    .:VIP Moderator:.
    الصورة الرمزية mohamed allam

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2010
    الدولة
    مصـــــــــــALEXــــــــــر
    المشاركات
    7,352
    الشَكر (المُعطى)
    20832
    الشَكر (المُستلَم)
    19898
    الإعجاب (المُعطى)
    2
    الإعجاب (المُستلَم)
    15
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    12 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    289

    افتراضي رد: قوى معلوماتك:)

    ماتعامل حسابى يابوب
    حتى لو 6 7 او 8 اصفار
    انا مش طماع


  3. الشَكر abkareino شَكر
  4. #3
    .:VIP Moderator:.
    اسم المحل
    كامتشو
    الصورة الرمزية EXplORer_70

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    GeM-FlAsH
    العمر
    25
    Sonork
    100.1607685
    Phone
    iphone 7S
    المشاركات
    17,197
    الشَكر (المُعطى)
    17738
    الشَكر (المُستلَم)
    26406
    الإعجاب (المُعطى)
    4
    الإعجاب (المُستلَم)
    17
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    56 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    818

    افتراضي رد: قوى معلوماتك:)

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m allam مشاهدة المشاركة
    ماتعامل حسابى يابوب
    حتى لو 6 7 او 8 اصفار
    انا مش طماع


    كفاية عليك 10ج

    ههههههههههههههههههه



    سبحان الله
    وبحمده سبحان الله العظيم

  5. #4
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية abkareino

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    { مـصـرى و افتخر }
    العمر
    27
    Sonork
    100.1603559 - 100.1592041
    Phone
    Iphone 4
    المشاركات
    3,492
    الشَكر (المُعطى)
    16260
    الشَكر (المُستلَم)
    13746
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    222

    Lightbulb رد: قوى معلوماتك:)



    كل حاجة اتغيرت بعد الثورة

    وعلى رأي المثل كل واحد يكتب الصفر الى يريحو



  6. #5
    .:VIP Moderator:.
    اسم المحل
    كامتشو
    الصورة الرمزية EXplORer_70

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    GeM-FlAsH
    العمر
    25
    Sonork
    100.1607685
    Phone
    iphone 7S
    المشاركات
    17,197
    الشَكر (المُعطى)
    17738
    الشَكر (المُستلَم)
    26406
    الإعجاب (المُعطى)
    4
    الإعجاب (المُستلَم)
    17
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    56 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    818

    افتراضي رد: قوى معلوماتك:)

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abkareino مشاهدة المشاركة


    كل حاجة اتغيرت بعد الثورة

    وعلى رأي المثل كل واحد يكتب الصفر الى يريحو



    وعلى رأى المثل

    انت جيبتوا منين

    ههههههههههههههههههههههههههههههههه
    هههههههههههههه
    هههههههه



    سبحان الله
    وبحمده سبحان الله العظيم

  7. الشَكر abkareino شَكر
  8. #6
    .:VIP Moderator:.
    الصورة الرمزية محمد السيد.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    الدولة
    مــــــ ام الدنيا ــــــــــــصر
    العمر
    29
    المشاركات
    11,699
    الشَكر (المُعطى)
    11232
    الشَكر (المُستلَم)
    24192
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    3
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    38 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    428

    افتراضي رد: قوى معلوماتك:)

    انا اكتر رقم سمعته كان 3 اصفار دا اسمه ايه
    ===========

    لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين







  9. #7
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية abkareino

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    { مـصـرى و افتخر }
    العمر
    27
    Sonork
    100.1603559 - 100.1592041
    Phone
    Iphone 4
    المشاركات
    3,492
    الشَكر (المُعطى)
    16260
    الشَكر (المُستلَم)
    13746
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    222

    افتراضي رد: قوى معلوماتك:)

    محمد انت قديم قوى يا محمد بقالك قد اية مش نزلت الشارع دة الصفرين دول اتمسحو من القانون الرياضى



  10. الشَكر EXplORer_70 شَكر
  11. #8
    .:VIP Moderator:.
    الصورة الرمزية mohamed allam

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2010
    الدولة
    مصـــــــــــALEXــــــــــر
    المشاركات
    7,352
    الشَكر (المُعطى)
    20832
    الشَكر (المُستلَم)
    19898
    الإعجاب (المُعطى)
    2
    الإعجاب (المُستلَم)
    15
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    12 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    289

    افتراضي رد: قوى معلوماتك:)

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة EXplORer_70 مشاهدة المشاركة



    وعلى رأى المثل

    انت جيبتوا منين

    ههههههههههههههههههههههههههههههههه
    هههههههههههههه
    هههههههه


    ههههههههههههههههههه
    بيقعد مع ام الخير كتير
    ههههههههههههههههه
    ههههههه
    ههههه

  12. #9
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية هشام الرميحي

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Apr 2008
    الدولة
    Hosh `Isa, Al Buhayrah, Egypt, Egypt
    العمر
    35
    Sonork
    100.1608523
    Phone
    nokia 5800 x m
    المشاركات
    12,647
    الشَكر (المُعطى)
    35220
    الشَكر (المُستلَم)
    31664
    الإعجاب (المُعطى)
    22
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    29 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    922

    افتراضي رد: قوى معلوماتك:)

    ايه ده يا وحيد

    انا اول مره اشوف الارقام دي

  13. #10
    .:VIP Moderator:.
    الصورة الرمزية محمد السيد.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    الدولة
    مــــــ ام الدنيا ــــــــــــصر
    العمر
    29
    المشاركات
    11,699
    الشَكر (المُعطى)
    11232
    الشَكر (المُستلَم)
    24192
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    3
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    38 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    428

    افتراضي رد: قوى معلوماتك:)

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abkareino مشاهدة المشاركة
    محمد انت قديم قوى يا محمد بقالك قد اية مش نزلت الشارع دة الصفرين دول اتمسحو من القانون الرياضى


    ايه ياعبدالله تصدق انا لسه مسمعتش ارقام اكبر من كده

    ادينى بشرب شاى ومستنى اسمع
    ===========

    لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين







  14. الشَكر abkareino شَكر
صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •