اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sasa_sasa مشاهدة المشاركة
المشكله الكبيرة انهم مش معترفين بالكلام ده وبيقولك احنا اصحاب مبدأ وبنعرف ربنا كويس واللى بينا وبين ربنا محدش ليه دخل بيه

ربنا يهدينا ويهديهم لما فيه الخير
أكيد أخى الكريم
هو فيه منافق هيقول على نفسه منافق
ده المنافقين أيام الرسول عليه الصلاة والسلام
بنوا مسجد
طيب إزاى هيضحكوا على الشعب
بس الفاهمين لا ينخدعوا بالكلام المعسول