قائمة الاعضاء المشار اليهم

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 19

الموضوع: All IPMART serials blocked. You can ask him for refund.

  1. #1
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية laki21

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    الدولة
    الجزائر الحبيبة
    Sonork
    100.1609026
    Phone
    6300nokia and N95 8G
    المشاركات
    1,635
    الشَكر (المُعطى)
    3010
    الشَكر (المُستلَم)
    2289
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    70

    افتراضي All IPMART serials blocked. You can ask him for refund.

    All IPMART serials blocked. You can ask him for refund. Since IPMART is confusing all MXKEY / MXBOX customers with his name for HTI/MxBox in own shop: Stopped/Dead project buy at own risk

    WE, MXKEY TEAM decided to block all him serials.

    You can ask IPMART for refund.

    BR,
    Manole

    قام منويل بعمل بلوك لجميع البوكسات او الدونقلات المشترات عبر شركةIPMART
    الله يستر





  2. تاريخ التسجيل
    Always
    الدولة
    Advertising world
    المشاركات
    Many

  3. #2
    .: جيماوي محترف :.
    الصورة الرمزية seffari

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    الدولة
    الجزائر
    Phone
    1110I
    المشاركات
    4,079
    الشَكر (المُعطى)
    8664
    الشَكر (المُستلَم)
    5193
    الإعجاب (المُعطى)
    9
    الإعجاب (المُستلَم)
    7
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    112

    افتراضي رد: All IPMART serials blocked. You can ask him for refund.

    بارك الله فيك محمد على التحذير

  4. الشَكر laki21, halfa40gsm شَكر
  5. #3
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية good boy

    الحالة
    متواجد
    تاريخ التسجيل
    Apr 2010
    الدولة
    ╝◄ █ QENA ►█
    العمر
    30
    Sonork
    100.1602966
    Phone
    SONY Z5
    المشاركات
    4,478
    الشَكر (المُعطى)
    7254
    الشَكر (المُستلَم)
    9149
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    2
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    4 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    141

    افتراضي رد: All IPMART serials blocked. You can ask him for refund.

    شكرا يابوب علي المتابعه

  6. الشَكر laki21, halfa40gsm شَكر
  7. #4
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية karim1980

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    الجزائر
    المشاركات
    1,288
    الشَكر (المُعطى)
    1778
    الشَكر (المُستلَم)
    1519
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    2
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    36

    افتراضي رد: All IPMART serials blocked. You can ask him for refund.

    دايما مانولي وخرجاته الغريبة
    شكرا على التحذير

  8. الشَكر laki21, halfa40gsm شَكر
  9. #5
    .: جيماوي محترف :.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Feb 2010
    الدولة
    بلد المليون شهيد
    المشاركات
    4,597
    الشَكر (المُعطى)
    2510
    الشَكر (المُستلَم)
    6732
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    1
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    105

    افتراضي رد: All IPMART serials blocked. You can ask him for refund.

    مشكور على التنبيه أخي

  10. الشَكر laki21, halfa40gsm شَكر
  11. #6
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية ahmedhessin2

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    الدولة
    فلسطين
    Phone
    nokia3250
    المشاركات
    1,929
    الشَكر (المُعطى)
    1811
    الشَكر (المُستلَم)
    1408
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    46

    افتراضي رد: All IPMART serials blocked. You can ask him for refund.

    مشكور على التنبيه

  12. الشَكر laki21 شَكر
  13. #7
    مراقب اقسام السوفت
    الصورة الرمزية hassan moamen

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Oct 2007
    Phone
    samsung s8003
    المشاركات
    4,234
    الشَكر (المُعطى)
    2853
    الشَكر (المُستلَم)
    18866
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    81
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    23 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    437

    افتراضي رد: All IPMART serials blocked. You can ask him for refund.

    ولسه باما هنشوف من الراجل ده

    ان كان اختلف مع ipmart فاليوزر ماله ومال الاختلاف ده

    والا هو مافيش حد بيتظلم غير المستخدم للبوكس او الدونجل ..انما هما فى كل الاحوال كسبانين كسبانين


    حسبنا الله ونعم الوكيل

  14. #8
    .: جيماوي فعال :.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    المشاركات
    278
    الشَكر (المُعطى)
    5
    الشَكر (المُستلَم)
    65
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    23

    افتراضي رد: All IPMART serials blocked. You can ask him for refund.

    والله عندك حق ياستاذ حسن علي راي المثل عليهم عليهم
    دايما

  15. الشَكر laki21, halfa40gsm شَكر
  16. #9
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية DARIFBS

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    الدولة
    المملكة المغربية
    Phone
    Nokia
    المشاركات
    1,796
    الشَكر (المُعطى)
    1282
    الشَكر (المُستلَم)
    5411
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    149

    افتراضي رد: All IPMART serials blocked. You can ask him for refund.

    اسهل الطرق للضغط , دون ادنى احترام للمستخدم , لهذا لايفضل ابدا استعمال منتوجات مانول وانا شخصيا تخليت من زمان عن mxbox وكل منتج مهما يكون رخيص يدخل فيه manol

  17. #10
    .: جيماوي فعال :.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2008
    الدولة
    مصر
    المشاركات
    189
    الشَكر (المُعطى)
    38
    الشَكر (المُستلَم)
    30
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    20

    افتراضي رد: All IPMART serials blocked. You can ask him for refund.

    بالنسبه لياانا المكس اتقفل هل من بديل ليه

  18. الشَكر laki21, halfa40gsm شَكر
صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •