تسلم يا غالى
لاكن الاول ما هوه البوكس الى انت بستعمله
وفى اغلب الاحيان لو انت عندك جاف وما يقبل معاك بتكون ان الكبل باعك ما بيدخل الخواص الى هيه الوكل مود او التستس مود وهوه كبل غير مودل مش 7 بنه
يعنى لو انت خت كبل معدل جديد هتشتغل معاك ان شاء الله
ومعك باى شى