هو حضرتك عندك كام اصدار مثبت على الكمبيوتر ؟
اكيد لو بستعمل اللودر هيكون الخطاء
هو عدم مسح الملف
Vendor.xml
او تثبيت اكثر من اصدار فى ان واحد
يرجى مراجعة النقط الاتية الاول وبعد ذلك قم با التجربة مرة اخرى
با التوفيق
.gif)
.gif)
.gif)
هو حضرتك عندك كام اصدار مثبت على الكمبيوتر ؟
اكيد لو بستعمل اللودر هيكون الخطاء
هو عدم مسح الملف
Vendor.xml
او تثبيت اكثر من اصدار فى ان واحد
يرجى مراجعة النقط الاتية الاول وبعد ذلك قم با التجربة مرة اخرى
با التوفيق
budahes شَكر
المفضلات