اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossamdoaaaa مشاهدة المشاركة
الجهاز اخذ البى ام واصبح يفصل بعد تشغيلة
بص حبيبى
الجهاز لما تكتبله بى ام لازم تعملو انلوك على الجاف وكمان فاكتورى ستينجاو Ui settings على التورنيدو
فحاله الجهاز يفصل بعد تشغيله دا نتيجه عدم عمل انلوك او ui settings