المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossamdoaaaa الجهاز اخذ البى ام واصبح يفصل بعد تشغيلة بص حبيبى الجهاز لما تكتبله بى ام لازم تعملو انلوك على الجاف وكمان فاكتورى ستينجاو Ui settings على التورنيدو فحاله الجهاز يفصل بعد تشغيله دا نتيجه عدم عمل انلوك او ui settings
what i have to say what i have to do Egypt i love you http://i929.photobucket.com/albums/a...egypt-flag.jpg nokia I love Youهديتى للمبتدئين اضغط هنا>>>>.::Jaf Lover::.<<<<
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات