اخى الكريم فى معظم التلفونات الصينى
بيبقى السحب العالى سببه الاجراس
وانا عن شخصى قابلنى العطل ده فى جهاز 5130
جرب تشيل الاجراس او تغيرهم
وانا معاك للمتابعه


اخى الكريم فى معظم التلفونات الصينى
بيبقى السحب العالى سببه الاجراس
وانا عن شخصى قابلنى العطل ده فى جهاز 5130
جرب تشيل الاجراس او تغيرهم
وانا معاك للمتابعه
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات