حبيبى غير المخرج بتاع اليواس بى للقراة من الكوم من نافذة البرنامج نفسه
بدلا من6600l usb
الى6600l com
واذا لزم الامر غير فى السرعه ايضا
بالتوفيق
انا اقصد البوت تماما كما قال اخى ادريانو



حبيبى غير المخرج بتاع اليواس بى للقراة من الكوم من نافذة البرنامج نفسه
بدلا من6600l usb
الى6600l com
واذا لزم الامر غير فى السرعه ايضا
بالتوفيق
انا اقصد البوت تماما كما قال اخى ادريانو
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات