قائمة الاعضاء المشار اليهم

النتائج 1 إلى 10 من 10

الموضوع: اطلاق حملة لجمع مليون توقيع لتأييد "المشير" رئيسا لمصر ( شكل اللعب هيحلو يا رجالة )

  1. #1
    من مؤسسي المنتدى
    الصورة الرمزية ELMASRY.7000

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2007
    الدولة
    مصري مقيم بالأردن
    العمر
    48
    Phone
    Huawei mate-7
    المشاركات
    13,242
    الشَكر (المُعطى)
    22988
    الشَكر (المُستلَم)
    27749
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    2
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    37 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    713

    افتراضي اطلاق حملة لجمع مليون توقيع لتأييد "المشير" رئيسا لمصر ( شكل اللعب هيحلو يا رجالة )

    attachmentphp?attachmentid97442&ampstc1&ampd1319577066
    رئيس المجلس الأعلى للقوات المسلحة المشير حسين طنطاوي

    على غرار الحملات والائتلافات الشعبية لتأييد الرئيس المخلوع حسني المبارك ونجله جمال للترشح للرئاسة التي ظهرت قبل شهور من سقوط نظامه.. أطلق ائتلاف عرف نفسه بـ "ائتلاف مصر فوق الجميع"، حملة توقيعات يبدأها من يوم غد الأربعاء لجمع مليون توقيع لتأييد ترشح المشير حسين طنطاوي بانتخابات رئاسة الجمهورية المقبلة.

    وقال محمود عطية، منسق الائتلاف في مداخلة هاتفية مع برنامج الحياة اليوم، علي قناة الحياة 1 "الحمراء"، إننا مواطنين عاديين أطلقنا الحملة تحت شعار "مطلب شعبى للاستقرار"، نافيا وجود أى اتصالات مع أى أعضاء بالمجلس العسكري.

    وقال: نعرف مدى الحرج الذي سيكون فيه المجلس العسكري من حملتنا لترشيح المشير طنطاوي ونقوم بذلك لوجه الله والوطن، مؤكدا "لكننا نطرح مبادرتنا علي الشعب، وليس معنى ذلك المطالبة بحكم عسكري، إلا أننا فى مصر الآن نعيش وكأننا في دولة بلا قانون، حسب قوله..

    وعن تمويل الحملة، أوضح عطية أن تمويلها "ذاتي" يتم تلقيه من أعضاء الائتلاف الذي قال إن عدد أعضائه الآن حوالي 3 آلاف شخص وأنهم يسعون لضم المزيد.

    وعمليا، بدأت الحملة فى لصق مجموعة من الصور والبوسترات للمشير طنطاوي، فى عدد من أحياء القاهرة والاسكندرية، للدعوة لترشيح المشير طنطاوي لخوض انتخابات الرئاسة.




    ( سيأتي على الناس سنوات خداعات ، يصدق فيها الكاذب ، و يكذب فيها الصادق ، و يؤتمن فيها الخائن ، و يخون الأمين ، و ينطق فيها الرويبضة. قيل: وما الرويبضة ؟ قال: الرجل التافه يتكلم في أمر العامة ) حديث صحيح
    الحروب والقتل والثورات والأمراض في كل مكان الله يهيىء الكرة الأرضية لحدث كبير جدا

    http://quran.ksu.edu.sa/index.php#aya=72_10&m=hafs&qaree=maher&trans=ar_mu


  2. #2
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية هشام الرميحي

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Apr 2008
    الدولة
    Hosh `Isa, Al Buhayrah, Egypt, Egypt
    العمر
    36
    Sonork
    100.1608523
    Phone
    nokia 5800 x m
    المشاركات
    12,649
    الشَكر (المُعطى)
    35223
    الشَكر (المُستلَم)
    31670
    الإعجاب (المُعطى)
    39
    الإعجاب (المُستلَم)
    4
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    35 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    925

    افتراضي رد: اطلاق حملة لجمع مليون توقيع لتأييد "المشير" رئيسا لمصر ( شكل اللعب هيحلو يا رجالة

    اللعب اللي أكبر من كده بقي يا حاج

    ان فيه حوالي 8 أحزاب حديثه

    كلها من فلول الحزب الوطني

    او بمعني أصح مرشحينها وجوه جديده

    و لكن يتم تمويلهم من أموال عز و اعوانه

    المشكله اننا قطعنا رأس الحيه و تركنا ديلها

    لكي الله يا مصر

  3. #3
    .:VIP Moderator:.
    الصورة الرمزية mohamed allam

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2010
    الدولة
    مصـــــــــــALEXــــــــــر
    العمر
    37
    المشاركات
    7,392
    الشَكر (المُعطى)
    20939
    الشَكر (المُستلَم)
    19972
    الإعجاب (المُعطى)
    2
    الإعجاب (المُستلَم)
    27
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    20 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    299

    افتراضي رد: اطلاق حملة لجمع مليون توقيع لتأييد "المشير" رئيسا لمصر ( شكل اللعب هيحلو يا رجالة

    خد دى يابوب كمان


    819crop display


    والمشير طبعا مش مرشح نفسه

    ربنا ينتقم من كل من اراد بمصر سوء

  4. الشَكر MisrGSM, ELMASRY.7000 شَكر
  5. #4
    .: جيماوي محترف :.
    الصورة الرمزية saleh84eg

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Oct 2007
    الدولة
    مصــ بالكويت ـــــــري
    العمر
    33
    Phone
    Iphone 4
    المشاركات
    2,633
    الشَكر (المُعطى)
    4228
    الشَكر (المُستلَم)
    5128
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    1
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    156

    افتراضي رد: اطلاق حملة لجمع مليون توقيع لتأييد "المشير" رئيسا لمصر ( شكل اللعب هيحلو يا رجالة

    الراجل بتاع الحمله ده تعبان في دماغه بجد والله ( دا لواحد منافق المفروض يختار الوقت المناسب ) ولو بيحب الشهره يختار لو عمل كويس مش حاجه رخمه

    الله يصلح حاله

  6. الشَكر ELMASRY.7000 شَكر
  7. #5
    .: جيماوي فعال :.
    الصورة الرمزية MisrGSM

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2010
    الدولة
    عربى ولينتقم الله من الطاغوت
    المشاركات
    208
    الشَكر (المُعطى)
    457
    الشَكر (المُستلَم)
    353
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    20

    افتراضي رد: اطلاق حملة لجمع مليون توقيع لتأييد "المشير" رئيسا لمصر ( شكل اللعب هيحلو يا رجالة

    اللى معاه قرش محيره يجيب حمام ويطيره

  8. #6
    من مؤسسي المنتدى
    الصورة الرمزية Raul

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    مصرى اماراتى
    المشاركات
    13,983
    الشَكر (المُعطى)
    37650
    الشَكر (المُستلَم)
    44672
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    4 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    1312

    افتراضي رد: اطلاق حملة لجمع مليون توقيع لتأييد "المشير" رئيسا لمصر ( شكل اللعب هيحلو يا رجالة

    طيب بالنسبه لواحد زى حالاتى
    لو رفض
    ياترى هتحاكم عسكريا ولا ايه النظام؟؟


    وبعدين انتوا هتظلموا الراجل ليه بس يا اخونا
    ده حتى على رأى المثل
    اذا اراد الشعب يوما الفطير
    فلابد ان يستجيب المشير


    هههههههههه
    وربنا انا دمى زى العسل



  9. #7
    .: جيماوي فعال :.
    الصورة الرمزية mr.control

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2011
    الدولة
    Alexandria, Egypt, Egypt
    Phone
    6230i
    المشاركات
    263
    الشَكر (المُعطى)
    2
    الشَكر (المُستلَم)
    213
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    1
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    16

    افتراضي رد: اطلاق حملة لجمع مليون توقيع لتأييد "المشير" رئيسا لمصر ( شكل اللعب هيحلو يا رجالة

    ده حتى على رأى المثل
    اذا اراد الشعب يوما الفطير
    فلابد ان يستجيب المشير


    حلوه

  10. الشَكر Raul, ELMASRY.7000 شَكر
  11. #8
    الإدارة التنظيميه بالمنتدى
    اسم المحل
    عامر فون
    الصورة الرمزية AhMEd TOhAMY

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الدولة
    Cairo, Egypt, Egypt
    العمر
    33
    Sonork
    1597067
    Phone
    SAMSUNG NOTE II
    المشاركات
    32,867
    الشَكر (المُعطى)
    30133
    الشَكر (المُستلَم)
    54671
    الإعجاب (المُعطى)
    33
    الإعجاب (المُستلَم)
    74
    غير معجبون (المُعطى)
    1
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    120 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    1066

    افتراضي رد: اطلاق حملة لجمع مليون توقيع لتأييد "المشير" رئيسا لمصر ( شكل اللعب هيحلو يا رجالة

    عند امه يا ادهم
    هتولع ياحاج صدقنى
    الثوره القادمه ثوره الدماء
    ممكن نبقى زى اللى حولينا كما ذكر
    فى احدى القاءت
    ربنا يسترها

  12. #9
    .:VIP Moderator:.
    اسم المحل
    كامتشو
    الصورة الرمزية EXplORer_70

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    GeM-FlAsH
    العمر
    26
    Sonork
    100.1607685
    Phone
    iphone 7S
    المشاركات
    17,436
    الشَكر (المُعطى)
    18065
    الشَكر (المُستلَم)
    26620
    الإعجاب (المُعطى)
    13
    الإعجاب (المُستلَم)
    80
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    2 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    77 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    881

    افتراضي رد: اطلاق حملة لجمع مليون توقيع لتأييد "المشير" رئيسا لمصر ( شكل اللعب هيحلو يا رجالة

    ربنا يستر على البلد

  13. #10
    .: جيماوي رائع :.
    الصورة الرمزية mr.emad

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2010
    الدولة
    IRAQ
    Phone
    X1
    المشاركات
    777
    الشَكر (المُعطى)
    1058
    الشَكر (المُستلَم)
    730
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    1
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    23

    افتراضي رد: اطلاق حملة لجمع مليون توقيع لتأييد "المشير" رئيسا لمصر ( شكل اللعب هيحلو يا رجالة

    نريد من الشعب المصري
    انتخاب الاصلح
    ذو خبرة سياسية بعيدا
    عن الجهلاء في السياسه
    ذو سمعة جيدة يليق بتمثيل
    مصر في المحافل الدولية
    حذاري كل الحذر من
    المتسترين برداء الدين
    او رداء العسكرية
    او رداء المضلومية
    الذين ساقونا ابشع الظلم
    في العراق

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •