فلش معايا مره على اليو اس بى وبعد كده مش راضى يبوت نهائيا لا على اليو اس بى ولا الكبل العادى
فلش معايا مره على اليو اس بى وبعد كده مش راضى يبوت نهائيا لا على اليو اس بى ولا الكبل العادى




تأكد من البطارية أنها مشحونة ، وإرفع لنا رسالة التفليش
المفضلات