المشاركة الأصلية كتبت بواسطة basem the ghost وهل سيعمل المكس كي مع البوكس بكفاءه مثل الاصدار الأخير 3.5 rev 1.3 أم انه سيكون هناك نقص في الوظائف مع وجود مشاكل يعمل بكفاءة و بدون مشاكل على الاصدار rev 1.3 طيب سؤال اخر طيب والاصدارت اللي بعد كده
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات