المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M.aboyousef ازاى اعمل ريسيت يقصد بعمل ريسيت علي بوكس الدراجون اذا كنت لا تملك البوكس احفظ الفلاشة الاصلية وارفع لنا صورة للبوت وان شاء الله نجد الفلاشة
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات