اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M.aboyousef مشاهدة المشاركة
ازاى اعمل ريسيت
يقصد بعمل ريسيت علي بوكس الدراجون


اذا كنت لا تملك البوكس
احفظ الفلاشة الاصلية

وارفع لنا صورة للبوت
وان شاء الله نجد الفلاشة