المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مـحـمـد انا لسه عاملها من كم يوم على الدراجون واشتغلت وبنفس الفلاشة اللى رفعتهالك من جهازى وتمااام مشكور يا غالي طيب انا مش عارف اعملها ايه بس دي واتفلش ع الدراجون ونفس الكلام باردو ايييييييييييييييييييييييه العمل
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة s_p_y مشكور يا غالي طيب انا مش عارف اعملها ايه بس دي واتفلش ع الدراجون ونفس الكلام باردو ايييييييييييييييييييييييه العمل كل المطلوب رفع قراءة البوت علي بوكس الدراجون لاعطائك الفلاشة المطابقة لقراءة الفلاش والبروسيسور(اللي هتشغله
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات