اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة = Mr Oka@GsM = مشاهدة المشاركة
الله يفتح عليك يا دكتور نبيل



بس حلوة



لوجة الله تعالى وانت الوحيد اللى فهمت
يا عم انا تاريخ
ههههههههههه