المشاركة الأصلية كتبت بواسطة = Mr Oka@GsM = الله يفتح عليك يا دكتور نبيل بس حلوة لوجة الله تعالى وانت الوحيد اللى فهمت يا عم انا تاريخ ههههههههههه
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات