مع ان الصورة قاتمة ومعتمة وكئيبة وملوثة بضمائر ماتت وضمائر رضعت من نهر الغش والخيانة
الا انى أؤمن بعدالة الله ولا أؤمن بعدالة البشر وان انصفت
وسبقنى الأخ
saleh84eg
(( ويمكرون ويمكر الله والله خير الماكرين ))


مع ان الصورة قاتمة ومعتمة وكئيبة وملوثة بضمائر ماتت وضمائر رضعت من نهر الغش والخيانة
الا انى أؤمن بعدالة الله ولا أؤمن بعدالة البشر وان انصفت
وسبقنى الأخ
saleh84eg
(( ويمكرون ويمكر الله والله خير الماكرين ))

المشكلة مش فى مبارك هليتحبس كام سنة
احنا بنبنى دولة جديدة ولو بنيت على اساس هش ضاعت الثورة
وكأنك يابو زيد ماغازيت
امصر لسة فيها ناس كتير عايزين اعدام فى ميدان عام
Raul شَكر
.gif)
.gif)
.gif)
من وجهة نظري
تأجيلات لنهاية مبارك في السجن
لكن هاناخد منه حق
تقريبا باللي الواحد شافه صعب
والايام اللي جايا أصعب
وربنا يستر علي مصر
.gif)
هههههههههه
خد دى
http://www.youtube.com/watch?v=ZmVVN...layer_embedded
.gif)
.gif)
.gif)
هههههههههه
جامد قرار التنحى الجديد ده ياتهامى




حسبى الله ونعم الوكيل
Raul شَكر
.gif)
.gif)
.gif)
الحل ان مبارك يموت من عند ربنا
ده هيريح ناس كتير و مصر هتفوق
انما كده هنقعد نلف و نرجع من الاول تاني

( سيأتي على الناس سنوات خداعات ، يصدق فيها الكاذب ، و يكذب فيها الصادق ، و يؤتمن فيها الخائن ، و يخون الأمين ، و ينطق فيها الرويبضة. قيل: وما الرويبضة ؟ قال: الرجل التافه يتكلم في أمر العامة ) حديث صحيح
الحروب والقتل والثورات والأمراض في كل مكان الله يهيىء الكرة الأرضية لحدث كبير جدا
http://quran.ksu.edu.sa/index.php#aya=72_10&m=hafs&qaree=maher&trans=ar_mu
.gif)
.gif)
.gif)
ربنا بستر على البلد
Raul شَكر
المفضلات