قائمة الاعضاء المشار اليهم

النتائج 1 إلى 4 من 4

الموضوع: على رأى المثل{ضل راجل ولا ضل حيطة}

  1. #1
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية mohamedmizo

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    الدولة
    with out gem-flash
    المشاركات
    1,703
    الشَكر (المُعطى)
    224
    الشَكر (المُستلَم)
    168
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    40

    افتراضي على رأى المثل{ضل راجل ولا ضل حيطة}

    ضل راجل و لا ضل حيطة
    *****
    وقفت الست بهية على كوم عالى فى الجرن

    وبدأت تخطب وسط الحريم المرصوصين على المصاطب :

    قال بيقولوا ضل راجل ولا ضل حيطة ... ياختى بلا وكسة !

    بذمتك عمرك سمعتى عن حيطة تقعد تشخر طول الليل وماتخلكيش تعرفى تنامى ؟

    والا حيطة تدخل من باب البيت تجعر عايزة الغدا
    وبعدين تطين عيشتك علشان الملح طلع زيادة فى البامية !

    والا ممكن ترجعى البيت فى يوم تلاقى حيطة بتبوس الخدامة ؟

    طيب شفتى حيطة تملا لك سقف البيت دخان ، وأرضيته سبارس !

    والا حيطة تقعد تتنك عليكى وتقولك انتى رايحة فين وجاية منين !

    والا حيطة تصحيكى فى نص الليل علشان معرفش إيه طلع فى دماغها !

    والا حيطة تدوخك وراها علشان تشوفى هيه بتكلم مين فى التليفون بعد نص الليل !

    طيب دى الحيطة معروف مكانها دايماً ، إنما المحروس يدوخك وراه علشان تعرفى
    هو سهران فى أنهى داهية ... قال إيه ، عنده شغل ! ياسم !

    بذمتك فيه حيطة تحاول تطلعك غلطانة فى كل كلمة تقوليها
    علشان تثبت للعيال إن الحيطة بتفهم أحسن منك .

    والا حيطة تلوى بوزها وتقعد بالفانلة والكلسون لما أمك تيجى تزورك
    وتحبك معاها تحكى نكت عن الحموات !

    والا حيطة تقعد تقولك ماتخرجيش بالفستان ده أحسن محزق عليكى
    ولما تقولى لها هاتى فلوس علشان تشترى فستان غيره
    تعمل ودن من طين وودن من عجين ، طيب دى حتى الحيطان لها ودان .

    ياشيخة بلا قرف ... بلا نيلة ... الحيطة أجدع ، على الأقل مش حتتحبسى
    لو فاض بيكى ونفذتى حلم كل الستات ... ودقيتى فى الحيطة مسمار !!!!!





  2. #2
    VIP Member
    الصورة الرمزية AhMed FaWzY™

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    Egypt
    Sonork
    100.1589121
    Phone
    Iphone 4s
    المشاركات
    9,140
    الشَكر (المُعطى)
    4360
    الشَكر (المُستلَم)
    11364
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    3 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    206

    افتراضي

    ههههههههههههههههههه
    حلوة
    I do NOT answer technical questions via PM. Post in a thread
    Device:Samsung Galaxy Note3
    CURRENT ROM: stock 4.4.2
    KERNEL:Stock Kernel
    THEME: stock

  3. #3
    .:: المدير العام ::.
    الصورة الرمزية NUOR*GSM SYRIA

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الدولة
    syria
    Sonork
    100.1625155
    Phone
    iphone 7
    المشاركات
    17,072
    الشَكر (المُعطى)
    11079
    الشَكر (المُستلَم)
    15271
    الإعجاب (المُعطى)
    42
    الإعجاب (المُستلَم)
    436
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    1
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    146 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    636

    افتراضي

    هههههههههههههههههههههههههههههههههه
    GEM-FLASH.com First Arabic Support For All Arabic Mobiles FLASH Files
    سبورت الجيم فلاش Home Page | GEM Flash Firmware Download
    منتدي الجيم فلاش http://www.gem-flash.com/vb/
    متجر الجيم فلاش http://store.gem-flash.com
    سيرفر الجيم فلاش http://www.gem-flash.org
    للاشتراك في سبورت الجيم فلاش التواصل على حسابي على الفيس بوك
    https://www.facebook.com/NUOR.GEM

  4. #4
    .::VIP ELITE ::.
    الصورة الرمزية GHOST

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    EGYPT
    Phone
    3110C
    المشاركات
    8,666
    الشَكر (المُعطى)
    4349
    الشَكر (المُستلَم)
    7479
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    2 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    320

    افتراضي

    ههههههههههههههههههههه

    جامده يا واد

    http://s005.radikal.ru/i210/1002/4d/3f4192a929c3.jpg

    إذا أردت شئ بقوة ... فطلق صراحه ... فإن عاد إليك فهو لك حتى النهاية ... وإن لم يعد إليك فهو ليس لك من البداية


الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •