كيف الحل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


كيف الحل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.gif)
.gif)
.gif)
ارفع سكان الهاتف

اخي الكريم تفضل برفع سكان للجهاز كما قال اخينا الكريم NAPOLI على المكس كي لنساعدك بالتوفيق ان شاء الله
NAPOLI شَكر





شكرا حبيبى ايهم
متابعه ممتازه


لايوجد ماكس
يوجد تورنادو
MCU SW : V 05wk47v61.1 09-07-08 RM-133 (c) Nokia.
APE Core: V 4.0839.42.2.1 27-09-2008 RM-133
APE Var : V 4.0839.42.2.1-08 27-09-2008 RM-133
Product : Nokia N73
Prd.Code: 0529785
Bpr.Code: 0527006
Prod.Sn : CIM117250
HW Vers : 7200
APE HW : 1
APE Adsp: 256
EM VILMA: 15
EM BETTY: 22
RFIC Ver: 17211721
DSP Vers: scarfe_mc.05wk46v50p2
IMEI : 358634-01-221202-7
SL Serv : SIMLOCK SERVER VERSION 63
SL Conf : FFF-FF-FFFFFFFFFFF
SL Prof : FFFFFFFFFFFFFFFF
SL Count: 00 01
BLK1= L1: CLOS
Provider: Not Found
NAPOLI شَكر




المشكلة فى السيم لوك
Provider: Not Found
لازم ماكس كاى حتى تسطتيع حل المشكلة

حبيبي كما تفضل اخي مينا لازم ماكس كاى لان عن طريقه تقدر تعمل Repair Simlock
NAPOLI شَكر




المكس كي التوربو الامتي السايلكون كلها تسطيع تصليح البروفايلد


يعني لا حل إلا بالماكس؟؟
انا لا أمالك سوى تورنادو
ما ينفع؟؟
المفضلات