المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NECTARH شة سودة مع خط وسط الشاشةعملت كدة ونفس الكلام يشتغل طبيعى وبعدين يجيب شا ارفع اسكان على الام اكس
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات