اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NECTARH مشاهدة المشاركة
شة سودة مع خط وسط الشاشةعملت كدة ونفس الكلام يشتغل طبيعى وبعدين يجيب شا
ارفع اسكان على الام اكس