من فضلكم الدنجل مش شايف الترنيدو شلت البرنامج وسطبتة من جديد وشلت التعريف وعرفتة من جديد وبردو الدنجل مش شايف البوكس ممكن لو حد عندة حل للمشكلة يساعدنى احسن انا واقف مش عارف اشتغل ولكم كل الشكر