واللة يا جماعة انا عارف ان الفلاشة على السبورت وعارف ان لازم اعمل ابديت واستخدم اخر اصدارة للبوكس علشان اخش السبورت بس انا عندى مشكلة ومش عارف اعمل ابديت لو حد عندة الفلاشة يكون شاكر ويرفعهالى

تحياتى