رد: ...::*::... الحـــب في هـــذا الزمـــن....::*::....
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السخاوى
ايه يابوب الجمال ده
كل سنه وانت طيب
ياراجل وانت من أهله ياعم الحاج
ده كلامك يعني
طب خاليكو بقي شاهدين عليه
الراجل ده لسه فاكر يقولي كل سنة وانت طيب
ده انا مكنتش هاصوم بسببك
لان متعود تقولي كده كل سنه
ماليش دعوة بقي احكمو عليه
هههههههههههه
المفضلات