ضع الهاتف على البور سبلاي لان ممكن يطلع مشكلة بطارية
وشوف فئة الجهاز اية
لو اسبريد هايسحب لوحدو دون الضغط على زر البور
لو ما سحبش فولت لوحدو بيكون ام تي كي
في كلتا الحالتين هاتعمل فورمات
معلومة مهمة
لو الجهاز
ztc
او
lephone
او
tinmo
بيكون سوكيت السوفت داخل جوة الجهاز
لازم الجهاز يتفك
لو تملك الدراجون او الافاتور
فية كابل بيوصل للسوكيت ومن غير ما تفك الجهاز




.gif)
رد مع اقتباس

المفضلات