ضع الهاتف على البور سبلاي لان ممكن يطلع مشكلة بطارية

وشوف فئة الجهاز اية

لو اسبريد هايسحب لوحدو دون الضغط على زر البور

لو ما سحبش فولت لوحدو بيكون ام تي كي

في كلتا الحالتين هاتعمل فورمات


معلومة مهمة

لو الجهاز

ztc
او
lephone
او
tinmo

بيكون سوكيت السوفت داخل جوة الجهاز

لازم الجهاز يتفك

لو تملك الدراجون او الافاتور

فية كابل بيوصل للسوكيت ومن غير ما تفك الجهاز