المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hssain اخيرا اعلن شهابي تسليم مشروع اليواستي لفريق الاسبيتيتي http://forum.gsmhosting.com/vbb/f452...95/index4.html صح هوه ده الاولى اننا نصدقه لانه مبرمج البوكس وهويستحق للتصديق ومش عارف فريق الزد ثري تعبين نفسهم وحيموتوا على البوكس كان نفسهم هما اللي يفوزوا بيه علشان كده عمالين يشاركوا ويحذروا من الاكتيفيشن ده توقعي والله اعلم اتمنى التوفيق للجميع
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات