اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hssain مشاهدة المشاركة
اخيرا اعلن شهابي تسليم مشروع اليواستي لفريق الاسبيتيتي
http://forum.gsmhosting.com/vbb/f452...95/index4.html

صح هوه ده الاولى اننا نصدقه لانه مبرمج البوكس وهويستحق للتصديق
ومش عارف فريق الزد ثري تعبين نفسهم وحيموتوا على البوكس
كان نفسهم هما اللي يفوزوا بيه
علشان كده عمالين يشاركوا ويحذروا من الاكتيفيشن

ده توقعي والله اعلم

اتمنى التوفيق للجميع