قائمة الاعضاء المشار اليهم

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 16

الموضوع: اشرف فى من سيربح المليون

  1. #1
    VIP Member
    الصورة الرمزية AhMed FaWzY™

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    Egypt
    Sonork
    100.1589121
    Phone
    Iphone 4s
    المشاركات
    9,140
    الشَكر (المُعطى)
    4360
    الشَكر (المُستلَم)
    11364
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    3 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    206

    افتراضي اشرف فى من سيربح المليون

    صعيدي اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:

    عصفور باليد ولا عشرة على

    أ) الشجرة ------------ ------- ب) البقرة
    ج) الصفراء ------------ ---- د) الحمراء


    فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة. ما نسأل الجمهور،

    فكان جواب الجمهمور 100% الجواب الأول الشجرة،

    فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين. حذفله إجابتين فبقي الجواب الأول الشجرة والجواب الثاني البقرة.

    فقال لجورج يااااادي المصيبة بقى الجوابين الشاكك فيهم .

    طب نتصل بصديقي ( هريدي ) فأتصل بهريدي ( إزيك يا أبو صميده كيف أخبارك ، أم صميده إزيها والعيال --) راحت الثلاثين ثانية وملحق يسأله السؤال.

    فسأله جورج قرداحي وهلا شو بدك تسوي

    فجاوب راح أنسحب ياعم و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول والمثل بيقول:

    عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة

    صعيدى صعيدى يعنى ههههه



    I do NOT answer technical questions via PM. Post in a thread
    Device:Samsung Galaxy Note3
    CURRENT ROM: stock 4.4.2
    KERNEL:Stock Kernel
    THEME: stock

  2. #2
    VIP Member
    الصورة الرمزية الفارس المقنع

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    الدولة
    Luxor
    العمر
    26
    Phone
    عايز اشترى 5800
    المشاركات
    8,841
    الشَكر (المُعطى)
    470
    الشَكر (المُستلَم)
    3877
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    1
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    2 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    147

    افتراضي

    دا انا يا فوزى
    ماشى ليك يوم يا فوزى
    what i have to say
    what i have to do
    Egypt i love you
    http://i929.photobucket.com/albums/a...egypt-flag.jpg

    nokia I love You
    >>>>.::Jaf Lover::.<<<<

  3. #3
    VIP Member
    الصورة الرمزية AhMed FaWzY™

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    Egypt
    Sonork
    100.1589121
    Phone
    Iphone 4s
    المشاركات
    9,140
    الشَكر (المُعطى)
    4360
    الشَكر (المُستلَم)
    11364
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    3 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    206

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الفارس المقنع مشاهدة المشاركة
    دا انا يا فوزى
    ماشى ليك يوم يا فوزى
    انت حبيبى يااشرف
    I do NOT answer technical questions via PM. Post in a thread
    Device:Samsung Galaxy Note3
    CURRENT ROM: stock 4.4.2
    KERNEL:Stock Kernel
    THEME: stock

  4. #4
    من مؤسسي المنتدى
    الصورة الرمزية Elbetar

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    الدولة
    البلد الى هزمت اسرائيل
    العمر
    32
    Phone
    s3
    المشاركات
    5,509
    الشَكر (المُعطى)
    3770
    الشَكر (المُستلَم)
    8847
    الإعجاب (المُعطى)
    4
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    4 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    8 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    332

    افتراضي

    الله الله الله

    طب لى كده يافوزى

    انت مالك يابنى ومال الصعايده

    هو انت قدهم طيب

    يلا كده بالراحه اعتذار رسمى ينزل لاشرف فى جميع الصحف الرسميه والغير رسميه

    مع مراعاه الشكر لجميع الصعايده ومتنساش انى صعيدى ياض وانت حر

    هههههههههههههههههههههه

    بس سيبك انت هى حلوه بجد من غير زعل ياشرف

  5. #5
    VIP Member
    الصورة الرمزية الفارس المقنع

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    الدولة
    Luxor
    العمر
    26
    Phone
    عايز اشترى 5800
    المشاركات
    8,841
    الشَكر (المُعطى)
    470
    الشَكر (المُستلَم)
    3877
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    1
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    2 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    147

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد البيطار مشاهدة المشاركة
    الله الله الله


    طب لى كده يافوزى

    انت مالك يابنى ومال الصعايده

    هو انت قدهم طيب

    يلا كده بالراحه اعتذار رسمى ينزل لاشرف فى جميع الصحف الرسميه والغير رسميه

    مع مراعاه الشكر لجميع الصعايده ومتنساش انى صعيدى ياض وانت حر

    هههههههههههههههههههههه


    بس سيبك انت هى حلوه بجد من غير زعل ياشرف
    يعنى تبداها حلو وفى الاخر تضحك انت كمان عليا
    ماشى ياعم مقبوله منك
    what i have to say
    what i have to do
    Egypt i love you
    http://i929.photobucket.com/albums/a...egypt-flag.jpg

    nokia I love You
    >>>>.::Jaf Lover::.<<<<

  6. #6
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية force

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    العراق
    المشاركات
    2,477
    الشَكر (المُعطى)
    0
    الشَكر (المُستلَم)
    253
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    45

    افتراضي

    ههههههههههه.بس خلي بالك من نفسك

    ((مَا يَلْفِظُ مِنْ قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ ))
    اذا ما خلوت الدهر يوما ------فلا تقل خلوت ولكن قل علي رقيب


  7. #7
    Support Team
    الصورة الرمزية Akramnamo

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2007
    الدولة
    Syria
    العمر
    44
    Phone
    ايفون S6
    المشاركات
    12,325
    الشَكر (المُعطى)
    4233
    الشَكر (المُستلَم)
    7012
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    2 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    324

    افتراضي

    ههههههههههههههههههه


    حلوة كثيررررررررر

    لبيك اللهم لبيك ، لبيك لا شريك لك لبيك ، ان الحمد والنعمة لك والملك ، لا شريك لك


  8. #8
    .:: الدعم الفني ::.
    الصورة الرمزية Jine

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    الدولة
    Syria
    العمر
    35
    Sonork
    100.1593910
    المشاركات
    11,501
    الشَكر (المُعطى)
    5609
    الشَكر (المُستلَم)
    14932
    الإعجاب (المُعطى)
    1
    الإعجاب (المُستلَم)
    109
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    48 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    662

    افتراضي

    هههههههههههههههههه

    إيه يا عم مالك إنتة مع الصعايدة

    سيبهم بحالهم يا بوب هم لح يعملو دوشة دلوقت ومش لح يسبوني أنام يا بوب

    سيبهم أسلملك

    ما تزعلش حبيبي أشرف خلي قلبك كبير ههههههههههههه
    التعديل الأخير تم بواسطة Jine ; 23-07-2008 الساعة 02:15 PM
    الْقَوَانِيْنْ الخَآصٌهْ بِالْمُنْتَدَىٍْ

    ][شرح] كيفية التبليغ عن موضوع او مشاركة مخالفة]


    عيني على وطني بكت والقلب شاركها البكاء ...... فرمال وطني أرهقت من حمل اطنان الدماء ....


  9. #9
    عضو موقوف

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    الدولة
    ‘إستقلالية ذاتي وخيالي~
    المشاركات
    2,825
    الشَكر (المُعطى)
    219
    الشَكر (المُستلَم)
    334
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي

    هههههههههههههههههه

    حلوه كتير

    يسلموا

  10. #10
    VIP Member
    الصورة الرمزية الفارس المقنع

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    الدولة
    Luxor
    العمر
    26
    Phone
    عايز اشترى 5800
    المشاركات
    8,841
    الشَكر (المُعطى)
    470
    الشَكر (المُستلَم)
    3877
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    1
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    2 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    147

    افتراضي


    يا سوادك يا اشرف
    كل الاعضاء داخلين يشمتوا فيك ياعينى عليا
    what i have to say
    what i have to do
    Egypt i love you
    http://i929.photobucket.com/albums/a...egypt-flag.jpg

    nokia I love You
    >>>>.::Jaf Lover::.<<<<

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •