المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HSH_2020 اي نوع من النسخ الاكسي بي سرفس بك كام لان معي في مشكله اشتغل الدونجل بس في نسخه السفن ولا يعمل علي الاكسي بي لو سمحت يا اخو اني الكرام النسخه ايه المستخدمه انا باستخدم النسخه دي
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات