اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HSH_2020 مشاهدة المشاركة
اي نوع من النسخ الاكسي بي سرفس بك كام لان معي في مشكله اشتغل الدونجل بس في نسخه السفن ولا يعمل علي الاكسي بي لو سمحت يا اخو اني الكرام النسخه ايه المستخدمه
انا باستخدم النسخه دي
بخصوص دونجل المكس كى