قائمة الاعضاء المشار اليهم

النتائج 1 إلى 10 من 63

الموضوع: تعالوا نضحك شويه (نكته)

العرض المتطور

المشاركة السابقة المشاركة السابقة   المشاركة التالية المشاركة التالية
  1. #1
    من مؤسسي المنتدى
    الصورة الرمزية ELMASRY.7000

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2007
    الدولة
    مصري مقيم بالأردن
    العمر
    57
    Phone
    Huawei mate-7
    المشاركات
    13,242
    الشَكر (المُعطى)
    22988
    الشَكر (المُستلَم)
    27706
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    5
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    40 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    777

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد فوزى مشاهدة المشاركة
    طيب ممكن سؤال كان مشرف ايه
    كان مشرف على قسم النكت البايخة


    ( سيأتي على الناس سنوات خداعات ، يصدق فيها الكاذب ، و يكذب فيها الصادق ، و يؤتمن فيها الخائن ، و يخون الأمين ، و ينطق فيها الرويبضة. قيل: وما الرويبضة ؟ قال: الرجل التافه يتكلم في أمر العامة ) حديث صحيح
    الحروب والقتل والثورات والأمراض في كل مكان الله يهيىء الكرة الأرضية لحدث كبير جدا

    http://quran.ksu.edu.sa/index.php#aya=72_10&m=hafs&qaree=maher&trans=ar_mu


  2. #2
    VIP Member
    الصورة الرمزية الفارس المقنع

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    الدولة
    Luxor
    العمر
    35
    Phone
    عايز اشترى 5800
    المشاركات
    8,839
    الشَكر (المُعطى)
    470
    الشَكر (المُستلَم)
    3878
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    2
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    8 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    171

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELMASRY.7000 مشاهدة المشاركة
    كان مشرف على قسم النكت البايخة
    هههههههههههههههههههههههههههههه
    رحت فى داهيه ياللى فى بالى
    واه يا اسمرانى اللون
    what i have to say
    what i have to do
    Egypt i love you
    http://i929.photobucket.com/albums/a...egypt-flag.jpg

    nokia I love You
    >>>>.::Jaf Lover::.<<<<

  3. #3
    VIP Member
    الصورة الرمزية AhMed FaWzY™

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    Egypt
    Sonork
    100.1589121
    Phone
    Iphone 4s
    المشاركات
    9,140
    الشَكر (المُعطى)
    4360
    الشَكر (المُستلَم)
    11355
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    1
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    9 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    242

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELMASRY.7000 مشاهدة المشاركة
    كان مشرف على قسم النكت البايخة
    الله عليك ياياسر دة بجد اقتراح حلو
    يلا يامينا اعملنا قسم للنكت البايخه
    هههههههههههههههههههههههههه
    I do NOT answer technical questions via PM. Post in a thread
    Device:Samsung Galaxy Note3
    CURRENT ROM: stock 4.4.2
    KERNEL:Stock Kernel
    THEME: stock

  4. #4
    VIP Member
    الصورة الرمزية الفارس المقنع

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    الدولة
    Luxor
    العمر
    35
    Phone
    عايز اشترى 5800
    المشاركات
    8,839
    الشَكر (المُعطى)
    470
    الشَكر (المُستلَم)
    3878
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    2
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    8 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    171

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد فوزى مشاهدة المشاركة
    الله عليك ياياسر دة بجد اقتراح حلو

    يلا يامينا اعملنا قسم للنكت البايخه

    هههههههههههههههههههههههههه
    مينا لو رد هيرد عليك بفلاشه يموتك ههههههههههههههه
    what i have to say
    what i have to do
    Egypt i love you
    http://i929.photobucket.com/albums/a...egypt-flag.jpg

    nokia I love You
    >>>>.::Jaf Lover::.<<<<

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •