قائمة الاعضاء المشار اليهم

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل بوكس HTI الجديد يمكن الاعتماد علية في تفليش ال bb5 من خلال الكابل العادي

المصوتون
20. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع
  • لا يعتمد علية في التفليش بالكابل العادي

    12 60.00%
  • يعتمد علية والبوكس يعمل بكفاءة عالية على الكابلات العادية

    4 20.00%
  • يعتمد علية لاكن مع الكابلات الخضراء الخاصة بة

    4 20.00%
إستطلاع متعدد الإختيارات.
النتائج 1 إلى 10 من 35

الموضوع: بخصوص فشل البوكس HTI

العرض المتطور

المشاركة السابقة المشاركة السابقة   المشاركة التالية المشاركة التالية
  1. #1
    .: جيماوي نشيط :.
    الصورة الرمزية فخرالدينورز

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Mar 2009
    الدولة
    Sudan
    المشاركات
    362
    الشَكر (المُعطى)
    6
    الشَكر (المُستلَم)
    57
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    38

    افتراضي رد: بخصوص فشل البوكس HTI

    السلام عليكم اخوكم من السودان , والله يا شباب انا لسه ما اشتريت البوكس لكن قبل الراجل ما يطلعه انا متنبئ بى انه هذا البوكس فقط ليجمع به مذيد من المال والاهم انا كنت متابعه فى الهوستنج ولقيت بان الراجل عنده النيه يدخانا فى مذيد من الخسائر لو تتذكرو بوكسات الجاف الماتت عندانا واتعطلنا اد ايه؟؟ وعطفا على زالك وحسب تحليلى هو مطلع البوكس ده ومصمم به برامج لكى تاخذ نسخه من ارقام ورموز بحيث انو اذا كنت بتشتغل بى hwk البرنامج المصمم لسرقة السريل تبع hwk بحيث عندما نجى نشغل hwk تضرب معانا وكذلك لى بوكس atf وغيره (ده تحليلى الشخصى لانى انا من اوائل الذين تعطل الجاف تبعهم نتيجه لهذ الاسلوب الخبيث) ولذلك انا بحذر اخوتى فقط ان يشغلو الbox , القطعه تبعه فى جهاز كمبيوتر منفصل حتى نتغى شر هذا الرجل الغريب وشكرا



  2. الشَكر ahmedana, awuvt, HaSHaM شَكر
  3. #2
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية oshiba

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    الدولة
    مصر
    المشاركات
    1,272
    الشَكر (المُعطى)
    2200
    الشَكر (المُستلَم)
    1158
    الإعجاب (المُعطى)
    95
    الإعجاب (المُستلَم)
    22
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    69

    افتراضي رد: بخصوص فشل البوكس HTI

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فخرالدينورز مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم اخوكم من السودان , والله يا شباب انا لسه ما اشتريت البوكس لكن قبل الراجل ما يطلعه انا متنبئ بى انه هذا البوكس فقط ليجمع به مذيد من المال والاهم انا كنت متابعه فى الهوستنج ولقيت بان الراجل عنده النيه يدخانا فى مذيد من الخسائر لو تتذكرو بوكسات الجاف الماتت عندانا واتعطلنا اد ايه؟؟ وعطفا على زالك وحسب تحليلى هو مطلع البوكس ده ومصمم به برامج لكى تاخذ نسخه من ارقام ورموز بحيث انو اذا كنت بتشتغل بى hwk البرنامج المصمم لسرقة السريل تبع hwk بحيث عندما نجى نشغل hwk تضرب معانا وكذلك لى بوكس atf وغيره (ده تحليلى الشخصى لانى انا من اوائل الذين تعطل الجاف تبعهم نتيجه لهذ الاسلوب الخبيث) ولذلك انا بحذر اخوتى فقط ان يشغلو الbox , القطعه تبعه فى جهاز كمبيوتر منفصل حتى نتغى شر هذا الرجل الغريب وشكرا
    اتهيالى الكلام ده مش مظبوط
    فياريت نستنه شويه ونشوف هيعمل ايه
    ومش معقول فريق hwk اوغيره هيسيب العمليه سيبه كدى لازم من حمايه لمنتجتهم
    وممكن يكون كلامك مظبوط فى حاله وحده ان تكون الشركات والفرق دى كلهم تحت اسم واحد وبيعمل الشغل ده علاشان يلم فلوس وياكل نفسه قبل ما حد يكله

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •