المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السخاوى أنا مقررتش ياشهاب انا بقول انا ضد ودا رأئى وأنا حر فيه ولا حضرتك عندك مانع ؟؟ رائيك اكيد انت حر فيه بس ممكن اعرف انا ايه علاقتي برأيك ؟ انا مش فاهم انت تقصد ايه من اقتباس كلامي و الرد عليه بالطريقه دي تحياتي و شكرا
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات