اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NECTARH مشاهدة المشاركة
يا جماعة انا عايز الحل من فضلكم علشان دى تالت عدة تجيلى ومعرفش اعمل معاها اية

مع ان الزبون بياخدها لواحد تانى بيعملها

ارجو منكم الافادة
حبيبى بنغير كذا شاحن ومن ثم نغير السوكت وبعدين نسخن على البريسيسور اذا ماضبظ هي تشريح البورد كما في الصورع كما قم بتغير ايسي الشحن

t33 الشاحن غير صالح