المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NECTARH يا جماعة انا عايز الحل من فضلكم علشان دى تالت عدة تجيلى ومعرفش اعمل معاها اية مع ان الزبون بياخدها لواحد تانى بيعملها ارجو منكم الافادة حبيبى بنغير كذا شاحن ومن ثم نغير السوكت وبعدين نسخن على البريسيسور اذا ماضبظ هي تشريح البورد كما في الصورع كما قم بتغير ايسي الشحن
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات