السلام عليكم اخوانى معى جهاز f480 ادخل اركب البطاريه يجيب بوت لودر ولو شلت البطاريه وركبت الشاحن بس يجيب بوت لودر افيدونى

السلام عليكم اخوانى معى جهاز f480 ادخل اركب البطاريه يجيب بوت لودر ولو شلت البطاريه وركبت الشاحن بس يجيب بوت لودر افيدونى
tamertotti شَكر

قم بتفليش الهاتف اولا واخبرنا بالنتيجه
mOdY TOUCH شَكر
السلام عليكم
أنا عندي نفس المشكل فلشته و يشتغل الهاتف بعد أزيل البطارية لوضع الشفرة وأشعله يرجع في نفس الوضعية على البوت لودر وفلشته مرتين
أرجو المساعدة





قم بالتاكد من زر الفوليم وباقى الازرار
khaledrepa شَكر
المفضلات