تم تغيير البيتي بس للاسف البور سبلاي عندي باظ فمش هقدر اشوف الجهاز بيسحب في السليب مود صفر ولا لسه بيسحب 60


تم تغيير البيتي بس للاسف البور سبلاي عندي باظ فمش هقدر اشوف الجهاز بيسحب في السليب مود صفر ولا لسه بيسحب 60
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات