معايا جهاز s5233w عربتو وبعد التعريب جايب شبكه ضعيفة جدا ولا يحقق اتصال ممكن الحل على hwk



معايا جهاز s5233w عربتو وبعد التعريب جايب شبكه ضعيفة جدا ولا يحقق اتصال ممكن الحل على hwk
elking abbas شَكر

S5233WJPIH4
جرب الفرجن السابق باستخدام الدونلودر



شكرا اخى الكريم على المتابعة ولاكن جربت وبردو نفس الطريقة
elking abbas شَكر

لازم تديله ملف cal على بوكس الزد3
تفضل ملف الشبكة

انا عندى نفس المشكله لاكن فى جهاز S5253 لا توجد شبكه بعد التعريب

المشكله كالاتى :جانى جهاز سامسونج s5253 ما معرب لمن تضرب *#1234# يقراء s5253 ولما توصلو بالكمبيوتر بيقراء s5250 فلشته بفلاشه s5253 بالمكرو ما كمل الفلاشه ولما فلشته بالdownloader اتعرب ولكن ما جاب شبكه وطلع ضارب سيريال ورجع السيريال بالz3x ولاكن ما جاب شبكه ارجو المساعده فى حل المشكله
مع العلم بان ملف data.cal لا يوجد بالz3x لهذاء الموديل
.gif)
مشكور ادريس بس عندي استفسار وهو في اي خانة اضع ملف cal
المفضلات