انا عاجز عن الشكر دلوقتى انا اشتغلت بالرد سنو وعملتله instal cidya and basband
وعملتله ريستور بفلاشه 4.3.1
والجهاز فتح لكن بدون شبكه وبدون واى فاى
وبلوتوث ومش عارف اعمل ايه مش قابل داونجريد
انا عاجز عن الشكر دلوقتى انا اشتغلت بالرد سنو وعملتله instal cidya and basband
وعملتله ريستور بفلاشه 4.3.1
والجهاز فتح لكن بدون شبكه وبدون واى فاى
وبلوتوث ومش عارف اعمل ايه مش قابل داونجريد

الحل انك تعمل داونجريد (ريستور بفيرجن قديم)
4.1 افضل
راجع هذا الموضوع
https://www.gem-flash.com/vb/showthread.php?t=225309
ولعمل الفرموير المعدل بدل من تنزيل فرموير جاهز راجع هذا الموضوع
https://www.gem-flash.com/vb/showthread.php?t=226221
بالتوفيق.
[QUOTE=hmd007;1539639]
الحل انك تعمل داونجريد (ريستور بفيرجن قديم)
4.1 افضل
راجع هذا الموضوع
https://www.gem-flash.com/vb/showthread.php?t=225309
ولعمل الفرموير المعدل بدل من تنزيل فرموير جاهز راجع هذا الموضوع
https://www.gem-flash.com/vb/showthread.php?t=226221
بالتوفيق.انا متشكر جدا بس برضه مش بيقبل داونجريد 4.1 بيدينى ايرور 29 وحاولت اكتر من مره
المفضلات